רבה של אנגליה: אסור להיתפס לבהלה בעקבות הפיגוע בלונדון

    שלמה ריזל No Comments on רבה של אנגליה: אסור להיתפס לבהלה בעקבות הפיגוע בלונדון

    הדיין הרב מנחם געללי: "למרות שהפיגוע הזה לא כוון נגד יהודים זהו חלק מטרור עולמי המופנה נגד חפים מפשע. נתפלל לשלום העולם"

    2:02
    26.05.24
    אבי יעקב No Comments on "לך לעזה": השר איתמר בן גביר בהדלקת רבי מיילך בידרמן • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב הראשי לאנגליה ונשיא עמית של 'ועידת רבני אירופה' הרב אפרים מיירביס אומר בעקבות פיגוע הטרור בלונדון אמש, כי אסור להיכנס או להיתפס לבהלה.

    "לאחר ווסטמינסטר ומנצ'סטר, התקוממנו כולנו. אולם נראה כי הטרוריסטים מאמינים שבאותם מקומות בהם לא הצליחו בעבר להרעיל את קהילותינו באידיאולוגיה ההרסנית של שנאה ודעות קדומות, יוכלו להצליח בעזרת שפיכות דמים ורצח נוספים. אולם אסור לנו לתת להם להצליח", אמר הרב מיירביס.

    לדבריו, "לא ניכנע ולא ניתפס לבהלה, ואף לא נרשה למחויבותנו לערכי שלום וסובלנות להיחלש. לנוכח כל מתקפה, הרסנית ככל שתהיה, אנו חייבים להמשיך ולהיצמד אף יותר לאותם ערכים, כי בסופו של דבר הם אלו שיכניעו את הטרור האכזרי".

    יו"ר הועדה המתמדת של 'ועידת רבני אירופה' אב"ד בביה"ד לונדון הגאון רבי מנחם געעלי אמר: "למרות שהפיגוע הזה לא כוון נגד יהודים זהו חלק מטרור עולמי המופנה נגד חפים מפשע. אנו אין לנו אלא אומנות אבותינו בידנו; להתפלל למלך שהשלום שלו שיביא לציון גואל ומשם יבוא השלום לעולם כולו'"



    0 תגובות